不冷的不嗑

呵呵
Back From The Dead - Skylar Grey/Big Sean/Travis Barker

在列表听到这首就自动带入到带卡的场合了🙃

I never thought that you and I would ever meet again
我从未设想过与你会再相见
I mourn the loss of you sometimes and pray for peace within
我亦为失去你而默哀,又在心里祈祷着平静能降临
The word “distraught” cannot describe how my heart has been
一句“心烦意乱”怎能描述我心情的凄惨
But where do we begin now that you’re back from the dead
那现在我们要如何开始新生活,既然你已经起死回生
Where do we begin now that you’re back from the dead
我要如何与你相处,当你已经起死回生
Where do we begin now that you’re back from the dead
要如何与你再续前缘,既然你已经起死回生
I held a funeral the day you left
你走的那一日我为你办了场葬礼
A black umbrella and a sad song in my head
我撑一把黑色雨伞,脑中萦绕着一曲悲歌
Buried your pictures that I loved the most
将我最爱的相片与你一同埋葬
'Cause if you survived me I just didn’t wanna know
因为其实你能够比我活得更久,而这件事我根本不想知道
So you can’t just come back now like a demon uninvited
所以你不能就这样回来,像个恶毒的不速之客
No you can’t just expect me to open my door to you
不你不能就这样盼着我迎接你的到来

如果做个带卡的MAD的话,这首绝壁超带感啊🙊

Should I throw my arms around you or kill you for real?
我该紧紧抱住你,还是让你再真正的死一次?

已经可以脑补一出虐得要死要活的文了🙈

评论(3)

热度(16)